[OT] S7-200 PC access

DeeJay deejay na email.cz
Pátek Květen 25 16:15:59 CEST 2012

Zdravim

ze zajmu jsem na ten KepWare mrknul, ale cena téměř 900USD mi taky nepřijde
zrovna lidova.
Pokud tedy neprodavaji nejakou levnejsi ocesanou co jsem nenašel.

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Marek Sembol
Sent: Friday, May 25, 2012 2:01 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] S7-200 PC access

Jako OPC server pro simaticy (ale taky treba GE Fanuc) pouzivame
KepWare. Relativne maly a nenarocny soft, maka spolehlive (u jednoho
zakaznika nam obhospodaruje cca 30 simaticu s 50000 definovanymi
hodnotami), cena je slusna (z pameti nereknu), vyber podporovanych
driveru siroky.
Marek
PS: ve verzi 4.0 byl neprijemny bug. Pokud nekdo zkousel konfigurovat
itemy s nastavenym ceskym lokalnim prostredim (jak to s oblibou
nastavuje nas nesvepravny admin), tak nastaly problemy po zadani tagu
s ch v nazvu (cast tagu lezicich v abecede meci 'c' a 'h' na danem
miste prestala fungovat)