OT:program pro kresleni domu

Jozo svk0421 na gmail.com
Čtvrtek Květen 24 06:56:45 CEST 2012

On 23. 5. 2012 13:22, DeeJay wrote:
> Pro zájemce jsem svůj věčně rozpracovaný model vystavil sem ...
> http://dl.dropbox.com/u/55472079/chata-dispozice4.skp

Nema to byt kritika, len doporucenie. Staviam dom a hoci som mal najskor
normalny projekt, nakreslil som si to aj v sketchupe (a priebezne
dokreslujem co treba a upravujem podla reality). Stiahol som si aj ten
vas, pre porovnanie ako to robia ini. Zarazilo ma, ze v podstate vsetko
mate nahadzane v Layer0. Pride mi, ze sa s tym potom dost blbo robi. Ja
sa snazim kazdu logicku cast do vlastnej vrstvy (ovodove mury, priecky,
podlaha, strop, ...), mam ich tam snad 30. Ked potom potrebujem napr.
doplnit do spodnej kupelne zariadenie, povypinam co zavadzia a mozem
pohodlne kreslit.

j.