OT:program pro kresleni domu

Jiří Němeček jirry na centrum.cz
Středa Květen 23 13:43:45 CEST 2012

Sketchup je perfektní, já v něm mám celý barák a už mi pomohl při řešení
spousty detailů. Třeba při návrhu uhnutého komína (stavaři v místě
komína nainstalovali vaznici krovu).

Já osobně řezy dělám jako skutečný řez - profil si natáhnu, potom ho
protnu nějakou rovinou (nebo libovolným tvarem), přes pravé tlačítko dám
Intersect a tu nepotřebnou část potom prostě smažu gumou. Hodně jsem to
používal na tesařské konstrukce, kdy pod různými úhly stýká několik
částí a je třeba je pěkně napojit (a pokud možno nemuset počítat :-).

JMN