OT:program pro kresleni domu

DeeJay deejay na email.cz
Středa Květen 23 13:53:54 CEST 2012

tak tenhle zpusob jsem ještě neobjevil, jak budu mit trochu casu tak to
zkusim ...
jinak mam rozpracovano, chel jsem narezat a poskladat
http://dl.dropbox.com/u/55472079/gealan.skp

DJ
-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of RV
Sent: Wednesday, May 23, 2012 1:27 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT:program pro kresleni domu

Pokud mate prurez profilu a chcete jej protahnout po nejake krivce tak se to
dela pres nastroj follow me.

umistim ten profil (2D) a z nejakeho mista udelam krivku po ktere chci ten
profil vytahnout - u okna treba obdelnik nebo kruh atd..

tum nastrojem pak capnu tu plochu profilu a ona se mi vytahne po te krivce

Radek Vicek