OT:program pro kresleni domu

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Květen 23 13:26:41 CEST 2012

Pokud mate prurez profilu a chcete jej protahnout po nejake krivce tak
se to dela pres nastroj follow me.

umistim ten profil (2D) a z nejakeho mista udelam krivku po ktere chci
ten profil vytahnout - u okna treba obdelnik nebo kruh atd..

tum nastrojem pak capnu tu plochu profilu a ona se mi vytahne po te krivce

Radek Vicek