OT: Obchodní praktiky [ Was: Re: Kde sehnat ladici kondiky? (bylo: OT dlhodoba dostupnost suciastoka sucasti, was: Dotykov? displej 7") ]

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Květen 22 21:12:36 CEST 2012

Dne 22.5.2012 20:06, balu na home napsal(a):
> ja tiez nie, teraz dokonca potrebujem vysvetlenie. Sme na burze v
> Holicich.
Prave proto, ze je to radioamaterska burza tak se pocita, ze tam budou
povetsinou radioamateri, kteri si vymenuji nazory, zkusenosti , veci.  A
jestli se osoba A a B znaji, zpravidla nedochazi k jevu, ktery je
popsany nize.
Lide tam vetsinou jezdi za ucelem sehnat neco normalne nesehnatelneho,
ne kseftovat. I kdyz bohuzel i tam cim dal casteji se najdou se lide ,
co tam jen a pouze kseftuji, pak muze nastat situace, kterou jste popsal.
Je to presne o tom odkazu, co tu nekdo dal. Proc bych na tom nevydelal,
kdyz je ta moznost. Ja netvrdim, ze je to spatne. Neni na tom nic
zleho.... Jen je  to shnile.