OT: Obchodní praktiky [ Was: Re: Kde sehnat ladici kondiky? (bylo: OT dlhodoba dostupnost suciastoka sucasti, was: Dotykov? displej 7") ]

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Květen 22 20:38:36 CEST 2012

No ale puvodni vlakno o tom prece nebylo...

kolega co poptaval dostal anonymni kontakt (anonym zrejme usoudil, ze
kolega s tim nechce kseftovat) na cloveka, co mu poptavane zbozi byl
ochotny prodat v omezenem mnozstvi

prisel sem dotaz aby se prodejce odtajnil, coz nebylo ucineno s
oduvodnenim, ze prodejce si to nepreje (to je jeho pravo - jeho duvody
muzou byt ruzne) a s oduvodnenim, ze ma obavy aby zbozi neskoupil nejaky
podnikavec - netusim kolik tech kondu ma a po kolika je prodava (dokazu
si predstavit dneska ledacos - abych mu napsal z 20 ruznych mailu a
nechal si to poslat na x lidi je snadne) - jestli jsou lidi schopny
skupovat olej v akci v Globusu levnejsi o 3Kc tak tohle je naprosto
realny scenar

lidi se boji o prachy - vidim to na aukru jen co poslednich pul roku
sleduji ceny hodin a hodinek - proda se naprosto vsechno a vzapeti to
tam jde znovu za vyssi ceny - za tech pul roku vylezly ceny tak o 30%

takze ja si iluze nedelam

S pozdravem
Radek Vicek