Re: LCR meter - konstrukce

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Úterý Květen 22 19:02:04 CEST 2012

Tak jsem trochu predelal zpojeni

- odelovaci C58||C60 pujde pres ne 100Hz - 750kHz proto 2x 10uF keramika pocitam Z<5Ohm na 100Hz a cca 15mOhm na 750kHz
- odelovaci C pred a za U9 frekvemce rekneme 100kHz-150MHz, nejhorsi impedance 0,2Ohmu pri 100kHz a 150MHz nezitim radove

desitky mOhm
- U4 pridany 4.7nF blokovaci C do napajeni
- k AD9954 pridany 3 x 4.7nF blokovaci C
- U3 pridan C 15pF jako omezovac sirky pasma a tim i sumu
- Opravena impedance vystupu AD9954 do 750kHz filtru, tedy aspon doufam
- Tranzistorovy zesilovac nahrazen monolitickym ERA4+
- trafo nahrazeno TT1-6-KK81 od mini circuits
- predelan obvod DC predpeti, puvodne jsem se bal chovani AD867x, v pripade ze zarizeni pojede jako DDS na vysokych frekvencich.
Proto tam bylo odpojovani, ale snad by to slo i takto, tedy doufam, ze tam nevznikne nejaky oscilacni obvod.

Zvazuji jeste zda nevclenit hodinami rizeny filtr 0-50kHz s MAX295, ale pokud mi neco neunika tak by maximalne potlacoval rezidua II. a III. harmonicke frekvence generovana DDSkou, ktere se budou vyskytovan nekdo kolem -50dB. S sumem by snad nemel byt prodlem, zvlaste pokud zafunguje omezeni sirky pasma U3 pomoci C113.

Pokud mi v tom balu nedajde dalsich tisic a jednu chybu tak bych tuto cast povazoval z uzavrenou a zitra se podivame na jadro pudla, a to snimani U a I na merenem objektu.

Jirka

Upravene schematko http://www.ulozto.cz/xF1WH2d/dds-zip