LCR meter - konstrukce

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Úterý Květen 22 13:53:28 CEST 2012

toto nie je uplne ono. Pre potreby zosilnovaca treba sirokopasmovu
vysoku impedanciu taku aby neovplyvnovala vystup.
Ked sa bavime o impedancnom prisposobeni mysli sa vacsinou relativne
uzkopasmova kompenzacia impedancie nejakym reaktivnym prvkom tak aby to
na frekvencii ktora nas zaujima vyzeralo prisposobene. Dosiahne sa to
pripojenim jednoducheho reaktivneho prvku, alebo siete.
Impedancne prisposobenie moze byt napriklad aj transformator 1:4, ale to
nie je typicky priklad manipulacii ktore sa robia podla spominaneho clanku.
b.