OT: Obchodní praktiky [ Was: Re: Kde sehnat ladici kondiky? (bylo: OT dlhodoba dostupnost suciastoka sucasti, was: Dotykov? displej 7") ]

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Květen 22 18:40:22 CEST 2012

špatný příměr.

Jak říkám, zájmová skupina si chrání zdroje. Ne na každého ze zájmové
skupiny se dostane a je na každém ze zájmové skupiny, jak nakládá s již svým
majetkem. Ikdyby ten kond neopatrnou manipulací zničil, Vy, na kterého se
nedostalo, mu to nemůžete vyčítat.

----- Původní zpráva -----
Od: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka na gmail.com>

Vzpomenu na jednu historku, co se mi osobně přihodila. V bývalé firmě
jsme chodili na oběd do vedlejší firmy, jednou byly kynuté knedlíky s
ovocem, ty já mám rád, tak jsem si je chtěl dát. Přede mnou ve frontě
ale stály tři kolegyně, které si je daly taky. A na mě už nezbylo.
Potud nic zvláštního, tak jsem si dal něco jinýho, měli na výběr z
více jídel. Jenže pak jsem viděl, když holky dojedly, že každá z té
svojí porce čtyř knedlíků jeden rozdloubala a zbytek vyhodily. Přitom
kdyby se domluvily, mohly si dát jednu porci dohromady, ušetřily by
peníze a ještě by zbylo na někoho, kdo ty 4 blbouny dokáže sníst. No a
myslíte, že z toho dělám závěr jako "to se ve slušné společnosti
nedělá" nebo "to je hyenismus" apod.?

Děkuji za pozornost.

Pavel Kadečka.