Re: Tachometer osobneho auta

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Úterý Květen 22 17:04:31 CEST 2012

Bowden je zalezitos naposledy aut  z let 1990-1995, pak je vse jiz elektricke. Technicke reseni bude ruzne, ale vysi stredni trida nemeckych vozu pouziva rucicky ovladane civkou a brzdene "hodinovym" perem, dela to luxusni a sexy pohyb :-)
a pokud tohle dostane betelnou celni ranu tak hmota na ose rucicky deformuje vlasove hodinove perko a neni sila ktera by rucicku vrstila z aktualni polohy.
Jirka