Re: OT zakon o provozu na poz. kom.

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Úterý Květen 22 16:48:26 CEST 2012

> kdo mi dokaze, ze jsem tam do toho prostoru prijel ja? pokud to plati
> pro omezeni rychlosti tak proc by to nemelo platit i pro zakaz zastaveni
Nikdo, pro letosni rok vam staci pouze oznamit, ze nejste prestupcem, tento je vám znám (pokud jste majitel daneho vozu) a s odvolanim na sva zakonna prava ve veci dale odmitate vypovidat.
Tim je na danem organu, aby prestupce dohledal, ztotoznil a pohnal k zodpovednosti.
I aktivni a znaly organ se nejpozdeji po tretim pokusu dostane do dukazni nouze a bude muset vec odlozit.

Jelikoz mame nejpocetnejsu skupinu organu v EU tak si rukou velkeho organa jmenem Huml prosadili tzv. "objektivni zodpovednost majitle vozu", toto zverstvo vsoupi v platnost 1.1.2013 a to si to organ predstavuej asi takto.
Zacatek stejny, bude nasledovat spravni rizeni a tam vas (majitele vozu) vyzvou, abyste prask prestupce, pokud to neucinite s poukazem na sva ustavou zarucena prava tak vam organ vypali 10.000Kc pokutu :-)
Ano takove zverstvo je jiz rok soucasti naseho pravniho radu a v platnost vstupuje za cca 7mesicu.

Realita, pokud chcete mit klid, oznacite jako prestupce Dr. Denzila Douglase z ostrova Sv. Kryštof a Nevis, tim jste splni svoupovinnost , cili vas nemohou pokutovat a organ je v riti tak jako tak.
Druha moznost je, ze si nechate vypalit pokutu a nasledne to statopravne dotahnout k ustavnimu soudu,ktery podle meho musi tento paragraf zrusit pro rozpor s ustavou a vlastne vubec zaklady rimskeho prava.
Je to to same jako by existoval zakon, ktery by pokutoval vsechny majitele domu v pripade, ze prvni sobotu v unoru prsi.

Jirka