Nahrada hrotu ERS 50

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Úterý Květen 22 12:14:09 CEST 2012

tak pan Michalek ma asi inu rucku, mame ale nepouzivame v robote dva kusy s
farebne odlisnymi ruckami, tak som siel merat:
1. ma cierny hrubsi koniec - priemer telesa je 6,5-6,6mm
2. ma hrubsi koniec v rovnakej svetlosedej farbe ako zvysok rucky a priemer
telesa je 6,2mm! a hrot nejde nasunut na prvu, skoda len, ze toto teleso je
zlomene
takze jeho 100% nie je Vasich 100%

doma mam este "stare", tak neviem aky je problem s kvalitou novych
videl som na nete rozpadnuty "cesky", kde sa rozpadol prave ten hrot, ale aj
podla trubicky bol dost zdevastovany zlym pouzivanim
mne sa skor "opotrebuje" trubicka, nie samotny hrot - hlavne pri pouzivani
vyssej teploty (pri spajkovavni ladenych obvodov z medenych trubiek sa inak
nedalo)
ale ja ju mam doma a pouzivam ju len obcas - dostatocne si uzijem letovanie
v praci s nejakou wellerkou :)

Robo

----- Original Message -----
From: "Ivan Kiss" <Ivan.Kiss na novohrad.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, May 22, 2012 10:54 AM
Subject: Re: Nahrada hrotu ERS 50

Tak som si to overil, hlava neklame. Islo o tento prispevok:
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2008-November/341018.html
zial s tym priemerom na 100% to v mojom pripade nie je pravda. Na dlzku
su kratsie, ale to asi nebude vadit.

a opakujem, viem, ze su "original" hroty k dispozicii, ale je problem s
kvalitou...