Nahrada hrotu ERS 50

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Úterý Květen 22 10:54:36 CEST 2012

Tak som si to overil, hlava neklame. Islo o tento prispevok:
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2008-November/341018.html
zial s tym priemerom na 100% to v mojom pripade nie je pravda. Na dlzku
su kratsie, ale to asi nebude vadit.

a opakujem, viem, ze su "original" hroty k dispozicii, ale je problem s
kvalitou...