Kde sehnat ladici kondiky? (bylo: OT dlhodoba dostupnost suciastok a sucasti, was: Dotykov? displej 7")

peter tesar peter.tesar na centrum.sk
Pondělí Květen 21 14:10:18 CEST 2012

Neviem kde tie USB SDR zmizli, tiez som to zachytil, ale asi pred dvoma
tyzdnami som bez problemov kupil USB SDR (EzTV666 1.0, vhodny na ten
ucel preco akoze zmizli) v beznom slovenskom e-shope za beznych 17 Euro.
Peter Tesar.