Problem s BMP085

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Středa Květen 16 12:17:17 CEST 2012

ja to mam takhle :) : na bastldesticce jsou 2 prouzky penove 1mm
oboustranky, na nich nalepeny snimac hlavou dolu, dirka mezi prouzky, a
zvrchu tenke cu dratky do plosnaku :) a jak to tak ctu, asi to bude idealni
konstrukce :-D

kdo by se chtel tou prasarnou pokochat, muze zde (581kB) :)

http://www.ataman.cz/BMP085_bastl.jpg

OK