Re: Problem s BMP085

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Středa Květen 16 12:11:31 CEST 2012

Docela me to zaujalo, proto jsem provedl prakticky test, mam jiz mesic na stole 2ks BMP085 na az bude cas, tak jsem je prave osadil, Prvni klasicky horko vzduchem se spodnim predehrevem a druhy rucne pajkou pidi hrotem kazdy pin zvlast.
Vysledek, oba ukazuji stejne, respektive lisi se o 0.3mbary.
:-)
Co s tim, tezko radit, ja bych zkusil a) cidlo odstinit kusem alobalu, pokud problem potrva tak zahrat na 30min na 120C a pak nechat co nejpomaleji chladnout. Tento zpusob se pouzival k uvolneni vnitrnich napeti u jinych tenzometrickych cidel a mohl b y fungovat i zde, mozna :-)

Jirka