Problem s BMP085

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Úterý Květen 15 22:13:01 CEST 2012

Zdravim,

ja jsem nedavno bastlil BMP085 rucne na tenke dratecky a funguje mi bez
problemu, namerena hodnota presne odpovidala (po vsech prepoctech nm vysek
aspol) tlaku na nedaleke meteo stanici. IMHO kroucenim pouzdra to nebude.
spis si myslim, ze je nejaka neplecha v kodu. Kdyz jsem si psal driver,
docela byla schiza nezamotat se v komplikovanych vypoctech - z milionu
registru se vycitaji hodnoty, pak ruzne matematicky kombinuji, do toho
jeste pretypovavaji a podobne divociny. je tak klidne mozne, ze v kodu,
ktery pouzivate, je nejaka chyba.

OK
--
Ataman