Osazovani DPS - automat

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Neděle Květen 13 10:42:46 CEST 2012

V MARKOMe osadzuju dobre ale je pravda ze v minulosti nemali pocitacovy
system sledovania zakazok, namiesto toho pouzivali kupickove
hospodarstvo, co je na vrchu ma prioritu. Tym ze maju dost zakazok
zacina to byt neefektivne, podobne ako ethernet. Kto najviac krici ten
sa dostane na radu prvy. Verim ze sa toto uz posledne leto zmenilo.
U Markomu sme osadzovali aj my dlhe roky. Potom sme prave z tohoto
dovodu presli ku inej firme. Tam boli dodacie doby sice kratke ale pri
osadzovani velmi nerozmyslali. To co bolo v dokumentacii a v krabici to
osadili. Bohuzial to viedlo k tomu ze bolo treba vymenit cip na celej
serii dosiek. Po serii takychto prieserov sme sa vratili zase k Markomu.
Musim konstatovat ze napriek tomu ze niekedy nie su moc organizovani
osadzovanie u nich ma urcitu pridanu hodnotu, ktora sa vyuzije specialne
u malych serii a prototypov.
b.