Osazovani DPS - automat

Neděle Květen 13 09:59:14 CEST 2012

V Mělníce si občas nechávám něco osazovat a vždycky jsem si myslel že
funguje ten efekt, že když mě znají, vědí že moc řvát nebudu a dělají
přednostně jiné zakázky, na kterých jim víc záleží. Vždycky to trvalo
strašně dlouho. Pokud vím, práce tam mají dost a osazují i pro
zahraničí. Takže asi tak špatní nebudou.
Anděl