MECH: parametry ohybu / sila materialu / rozvin / dokumentace 3D ?

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Květen 12 15:57:46 CEST 2012

 12.5.2012, 15:54:20

Na ucnaku jsme to pocitali. Rucne, autocady tehda nejak nebyly :-)
Pamatuji se, ze byly dva vzorecky, pro malej a pro velkej polomer
ohybu. Ale od te doby, jsem to nepotreboval, tak uz si nepamatuji ani
jeden.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz