jazyckovy kontakt pro indikaci velkeho proudu

Sobota Květen 12 15:33:13 CEST 2012

Resim problem, jak priblizne indikovat prekroceni proudu cca 150 az 200A
DC v Cu pasovine. Protoze si nemohu dovolit cokoliv co ma nenulovou
spotrebu, pouzival jsem jazyckovy kontakt. Musel jsem ho davat hodne na
sikmo, abych snizil jeho citlivost. Rozptyl citlivosti jazyckovych
kontaktu je prilis siroky, tak jsem musel nastavovat kazdy zvlast.
Napadlo me - kdyz ho podlozim Fe plechem, plech vytvori magneticky
bocnik a zkratuje mg. tok, ktery jde pres kontakt. Az kdyz se plech
presyti, coz je dane rozmery a vlastnostmi toho zeleza, kontakt sepne.
Proud pro sepnuti by mel byt podstatne presneji definovany. Ma to nadeji
takhle fungovat?

Andel