Osazovani DPS - automat

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Květen 12 14:56:26 CEST 2012

Souhlasim, taky jsem se dival na jejich web-neweb.
Na druhou stranu kdyz budou ve meste 2 sevci, tak pravdepodobne
lepsi reklamu bude mit ten, ktery boty spravuje hur (odpozorovano).
Podle me tahle firma za 1 telefon nebo mail urcite stoji.

Petr

*************************************

From: "Petr King" <petr.king na atlas.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, May 12, 2012 1:34 PM
Subject: Re: Osazovani DPS - automat

Dekuji za hezky popis. Ke konci cteni jsem se pristihl, ze mne to az
chyta za srdce, no bohuzel, kdyz jsem si chtel prohlednou web firmy,
nasel jsem jen kontaktni udaje. Nepripada mi, ze by firma mela zajem
osazovat. Mozna proto maji dostatek volnych kapacit :-(

Zkusim tam napsat, ale cekal jsem alespon nejakou prezentaci i na jejich
webu :-)

P.