Osazovani DPS - automat

Petr King petr.king na atlas.cz
Sobota Květen 12 13:34:43 CEST 2012

Dekuji za hezky popis. Ke konci cteni jsem se pristihl, ze mne to az
chyta za srdce, no bohuzel, kdyz jsem si chtel prohlednou web firmy,
nasel jsem jen kontaktni udaje. Nepripada mi, ze by firma mela zajem
osazovat. Mozna proto maji dostatek volnych kapacit :-(

Zkusim tam napsat, ale cekal jsem alespon nejakou prezentaci i na jejich
webu :-)

P.