Lidl - komplet svarecka za 1300

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Úterý Květen 8 18:56:02 CEST 2012

ked uz je ten sviatok
otec s trafom (bez usmernovaca) zavaril propelou predratu vanu virivej
pracky romo - teda akoby ste zvarali k sebe dve ziletky
ked sa bol tom case pytat v servise na novu vanu tak nemali a na otcov vyrok
ze to skusi zvarit mu pritomny pracovnik povedal, ze mu da novu, ak sa mu to
podari :-)
ktovie, ako by sa bol zachoval, otec tam nebol - zdalo sa mu to nefer k tomu
zamestnancovi - mna skor zaujimalo, kde by ju bol zobral
pracka potom este dost dlho sluzila svojmu ucelu
Robo

----- Original Message -----
From: "HW CNCnet.info" <hwnews na cncnet.info>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, May 08, 2012 5:48 PM
Subject: Re: Lidl - komplet svarecka za 1300

No tak ja bych si s elektrodou na dotazovany 0.5mm plech netroufnul s
jakymkoliv cajkem - netvrdim ze to nejde, ale musi se to hodne umet a
take vedet jak na to.

Na 0.5mm plechy (drobne veci) je nejlepsi WIG a nebo male COcko. WIG je
celkem levny, ale musi se to take umet a je pakarna s argonem.

Nakonec je nejjednodussi COcko, ale i tak to chce si na to umet zajit -
0.5mm plech to je dira hned.

S pozdravem
Radek Vicek