Lidl - komplet svarecka za 1300

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Květen 8 17:48:01 CEST 2012

No tak ja bych si s elektrodou na dotazovany 0.5mm plech netroufnul s
jakymkoliv cajkem - netvrdim ze to nejde, ale musi se to hodne umet a
take vedet jak na to.

Na 0.5mm plechy (drobne veci) je nejlepsi WIG a nebo male COcko. WIG je
celkem levny, ale musi se to take umet a je pakarna s argonem.

Nakonec je nejjednodussi COcko, ale i tak to chce si na to umet zajit -
0.5mm plech to je dira hned.

S pozdravem
Radek Vicek