LCR meter - konstrukce

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Květen 4 23:01:07 CEST 2012

 4.5.2012, 22:34:47

Muze sumet napajeni, mohou sumet nektere soucastky jako R a
elektrolyticke C nebo zenerky, zesilovac muze zakmitavat a ty soucasky
ve vzduchu funguji jako anteny na el.mag smog.
Dalsi veci je vase poradi zesilovacu. Bezne byva ze oba zesilovace
maji stejne zesileni, nebo ma vetsi zesileni prvni v rade. Zapojit to
tak, jak to mate vy, k tomu je treba nejakej extra duvod.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz