[OT] Jak nahrat sbor

Snail Instruments snail na snailinstruments.com
Pátek Květen 4 18:13:12 CEST 2012

>já jsem se nechal unést prací pro kameru a jak
>jsem se v¹imnul díky dal¹ímu pøíspìvku pana Hamouze, tak jde hlavnì o zvuk.
>Tímto se omlouvám a jak pí¹e pan Hamouz, tak dùle¾itý je prostor.
>Natáèeli jsme napø. v kostele v Jílovém. Zároveò
>tam natáèeli i z rozhlasu a zvuk super.

Abych upresnil co vlastne hledam. Nikoliv sluzbu,
ale neco, jako externi zvukovku k NB, ke ktere je
mozne pripojit dva mikrofony. Nebo jestli to bude
samostatny (prenosny) nahravac dostatecnych
parametru, tak je mi to celkem jedno (resp. tim
lepe). Nechceme vydavat CD ani si kvuli nahravce
pronajimat kostel v Jilovem, ale za malo penez hodne muziky. :-)

Uvedene nahravky na youtubu jsou ze sborove dilny
v Lomnici, je tam jenom cast sboru, 1xS, 2xA,
3xT, 3xB. Nahravky dodal poradatel dilny,
predloni snimali zvuk na dobry aparat, tenhle
zvuk jsem sloucil s videem z DVD (Cvrcek,
Riverside, Let Us Break, Dudy). Vloni nas sbor
nenahravali, ale jsme zachyceni na dokumentarnim
DVD, takze jsem jenom vystrihal pisnicky z DVD,
zvuk z kamery je ovsem dost hrozny (Ukolebavka,
Shalom, One Hand, Amerika), neni to zrejme
spatnou kvalitou mikrofonu, ale vzdalenosti od
sboru a dlouhym dozvukem - asi 15m v kostele na balkone.

J. Hanzal