OT Meteostanice

Mirek Prokop mirekpr na comar.cz
Pátek Květen 4 16:25:41 CEST 2012

Přesnost jsem neověřoval ale při umístění 3 čidel na jedno místo ukazují
stejné teploty (určitě do 1 st C). Vlhkost byla u dvou stejná, třetí
proměřovalo o cca 5%.
V čidlech včetně venkovního a v základně mám už cca 1/2 roku NiMH aku
Sanyo Eneloop. U venkovního přežily bez dobíjení celou zimu, uvidím
jestli přečkají i léto. Do jednoho z čidel jsem použil Eneloop lite a
pracují také bez problému.
Citlivost DCF je horší. Aby se základna chytla je ji potřeba vhodně
umístit. V zarušeném městském prostředí se ale špatně chytají i jiné DCF
hodiny.
Trochu zvláštní je také párování čidel se základnou - není na něho
tlačítko ale využívá se okamžik po vložení baterií do základny a do čidel.

Celkově jsem ale s meteo stanicí spokojen.

S pozdravem,

Mirek Prokop