NiCd baterie ... Re: Jak funguje digitalni elektromer?

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Květen 3 10:38:20 CEST 2012

Mohu se zeptat co takova baterie stoji? a take jake ma zhruba parametry?
treba jaky je spickovy proud? jak je to rozmerove a vahove?

predpokladam ze je to asi neco z produkce Feraku

Uz jsem ve fazi kdy o tom zacinam premyslet a moc se mi do Pb baterii na
lodi nechce - lakalo by me tak nechat jednu malou Pb baterii jako
startovaci a misto trakcnich Pb pouzit takovehle NiCd - nicmene vsude se
uvadelo, ze nelze provozovat Pb a NiCd baterie ve spolecnych prostorach
coz treba je u mne problem - na druhou stranu netusim zda by to z tech
NiCd bylo mozne startovat

Radek Vicek