Dalkomer - doporucte prosim

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Čtvrtek Březen 29 15:37:23 CEST 2012

dobry den.
jako uzivatel/jedno_stavbar muzu upozornit, davat si pozor na leskle povrchy. treba sadr. profily, tesarske kovani atd.
tam promeruje i o 3-5cm, coz se na prvni pohled nemusi clovek vsimnout, kdyz zatim pokazde merilo na 1mm na xxm :-).
jako dalsi uzitecny laser_cajk muzu doporucit v obi kruhovej laser s mag. dorovnavanim. je to stalej paprsek(4x90°) kolem dokola +
jedna kolmice k zemi. za cca 2kkc si opravdu na stavbe vystacim sam.
staveni zdar !
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of KarelM
Sent: Thursday, March 29, 2012 2:58 PM
To: HW-news
Subject: Re: Dalkomer - doporucte prosim

Koupil jsem ten DLE70, zatim spokojenost. To co jsem predtim meril ocelovym pasmem, tak vzdalenost se shoduje ±1mm. V manualu pisou ze maximalni chyba za zvlast nepriznivych podminek (jasne slunce) je 1cm/70m. Bezne do 2mm. Coz mi bohate vyhovuje. Jedine co mohlo byt lepsi je velikost muskoveho zamerovace pro vetsi vzdalenosti kdy nevidite tecku a pak tlacitka se nekdy hure mackaji, presneji receno stisk je hlubsi a nechtene pak pohnete laserem. Ovsem to je asi dan za IP54.
Takze za nejakych 3000 CZK doporucuji.
Karel M.