Dalkomer - doporucte prosim

KarelM a8dtljb na gmail.com
Čtvrtek Březen 29 14:58:01 CEST 2012

Koupil jsem ten DLE70, zatim spokojenost. To co jsem predtim meril
ocelovym pasmem, tak vzdalenost se shoduje ±1mm. V manualu pisou ze
maximalni chyba za zvlast nepriznivych podminek (jasne slunce) je
1cm/70m. Bezne do 2mm. Coz mi bohate vyhovuje. Jedine co mohlo byt lepsi
je velikost muskoveho zamerovace pro vetsi vzdalenosti kdy nevidite
tecku a pak tlacitka se nekdy hure mackaji, presneji receno stisk je
hlubsi a nechtene pak pohnete laserem. Ovsem to je asi dan za IP54.
Takze za nejakych 3000 CZK doporucuji.
Karel M.