pouzitelny desifrovac ZIP souboru

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Středa Březen 28 10:07:52 CEST 2012

Asi před deseti lety jsem také potreboval heslo do ZIP archivu a nasel jsem program, který na to nesel hrubou silou, ale stacilo mit na disku jeden soubor, který byl stejny jako v archivu (většinou se něco najde pokud nejde zrovna jenom o dokumenty) a on to nejak porovnal a rovnou vypadlo heslo. Akorat nevim jak se to jmenovalo :-) Akorat je otázka, zda je to pouzitelny na dnesni ZIP (ZIP64, UTF-8, ruzne druhy sifrovani...). Tak třeba patrat timto smerem.

MG

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of RV
Sent: Wednesday, March 28, 2012 9:46 AM
To: HW-news
Subject: OT: pouzitelny desifrovac ZIP souboru

Zdravim,

dejte mi prosim nekdo tip na nejaky pouzitelny lamac hesel na ZIP. Pred peti lety jsem si zasifroval nejake soubory, ktere jsem musel umistit kvuli velikosti na sitovy disk a ted z nich potrebuju jeden adresar.

Bohuzel heslo neni podle vseho zadny muj oblibenec - ale dokazu asi odhadnout jak dlouhe heslo jsem pouzil a jake znaky - takze mi staci neco co umi utok hrubou silou.

Vetsina trial SW umi jen kratka hesla.

--
Radek Vicek