A/D převodník paralelní - 10bitů

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Březen 28 09:01:32 CEST 2012

Ja ted moc nestiham takze tohle vlakno jsem jen tak obcas
nakouknul...ale chystal jsem se napsat to same...

Chapu dobre ze to ma byt soucastka co meri na jednom vstupu analog a na
vystupu ma deset linek kde se adekvatne meni 10b zmerena hodnota - a to
tak aby to nebylo treba nijak obsluhovat z toho ridiciho systemu?

Pokud to je toto tak to snad je naprogramovane rychleji nez bych napsal
tenhle mail.... :-(

Radek Vicek