Re: Ocni zesilovac na osazovani pidi SMD?

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Úterý Březen 27 21:44:23 CEST 2012

K te cene, mam napriklad i toto
http://www.dioptra.cz/lupy-1/binokularni/brylova-binokularni-lupa-s-led-osvetlenim---bbl-1535led---d-284e.html
jediny rozdil je v tom, ze ja za to dal 3$, nejde o podobny, ale identicky vyrobek, jen jsme ho koupil v SAE.
Bohuzel v CR jiz clovek nemuze nakupovat podle ceny.

Jirka