Ocni zesilovac na osazovani pidi SMD?

mido midosk na gmail.com
Úterý Březen 27 20:25:04 CEST 2012

       zdravim, neodhovaram, ale asi budete velmi nemilo prekvapeny, cena
je super, ale byt vzdialeny od dps nejakych desat (10) cmm, hmm a to
nehovorim o prevedeni, aj na kolene by som to zvladol lepsie, ale to su
mozno iba tie moje, nakoniec stejne skoncite ako ja a to, kupite si
original chirurgicke, resp. hodinarsko-zlatnicke, sice za radovo ine
peniaze, ale pouzitelne s velkym komfortom :)
                                                    michal