Jak detegovat vdsl signal

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Neděle Březen 25 16:37:22 CEST 2012

u mna dosli, prepipali, mali krabicku a povedali ze je tam aj telefon aj
adsl a teraz si mozete zapojit Vas modem. Zapojil som a fungovalo.
Ci je tam signal ti musia zmerat a dokazat oni, ake zariadenie si tam
potom ty zapojis im je jedno. Oni zodpovedaju za usek len po zasuvku.
Takze ti nutit urcite nic nebudu.
b.