Re: LCR meter - konstrukce

JB asrock70 na seznam.cz
Čtvrtek Březen 22 10:53:45 CET 2012

V podstate to je hotove a v podstate to je pro ucely konstrukce LCR metru (mysleno univerzalniho meraku) na prd.
Duvod samo o sobe to meri v rozsahu 1k - 10M Ohm, s externim zesilovacem se spodni hranice da posunout nejam k 100 Ohmum.
Vy byste si stavel ohmmetr merici od 100 Ohmů nahoru?

Kdyz se tahle soucastka objevila vzbudila velky ohlas a s myslenkou postavit kolem ni LCR metr prisla rada lidi, az tak to nesleduji, ale nejspise od toho upustili, snizit spodni rozsah o 3-4 rady je slozitejsi nez slozit to cele z vice soucastek.

Jak to dopadlo tady, jako vzdy :-)
Pokud bude cas hodim sem to k cemu jsem dosel ja.

JB