basic NET.

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Čtvrtek Březen 15 15:58:11 CET 2012

Tady jaksi neumím nadeklerovat InvokeDelegate. Jak ho nadeklerovat, když je to pole cmdbuttonu.
ToolTip nepodporuje BeginInvoke. Topim se topim.

Nápověda říká tohle
Delegate Sub MyDelegate(myControl As Label, myArg2 As String)
Ale jak do toho dostat pole cmdbuttonu, navíc když se mění jejich počet. Míra

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Marek Sembol
Sent: Thursday, March 15, 2012 2:29 PM
To: HW-news
Subject: Re: basic NET.

Omlouvam se, nechce se mi studovat podrobnosti tveho volani, ale stejne predpokladam,ze nasledujici ti bude stacit:)
pomoci:  ToolTipProcesor.BeginInvoke(New InvokeDelegate(AddressOf InvokeMethod)) dostanes to volani do "spravneho" threadu.
No a tady uz budes v tom spravnem:
Public Sub InvokeMethod()
'jsi ve spravnem threadu:)
End Sub 'InvokeMethod