basic NET.

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Čtvrtek Březen 15 14:28:51 CET 2012

Omlouvam se, nechce se mi studovat podrobnosti tveho volani, ale
stejne predpokladam,ze nasledujici ti bude stacit:)
pomoci:  ToolTipProcesor.BeginInvoke(New InvokeDelegate(AddressOf InvokeMethod))
dostanes to volani do "spravneho" threadu.
No a tady uz budes v tom spravnem:
Public Sub InvokeMethod()
'jsi ve spravnem threadu:)
End Sub 'InvokeMethod