Lokalizace polohy kabelu

Ales Filip nostromo na khnet.info
Středa Březen 14 15:52:46 CET 2012

Dobrý den,

Musí se to trochu nastavit potenciometrem v místě, kde víš, že není
kabel. Potom to opravdu najde kabel docela dobře. Mezi obývákem a
kuchyní máme panel 6cm tlustý, a ukazovalo mi to i prodlužovák pod
napětím na druhé straně panelu :-) Ten detektor měří na jedné šikmé
straně železo a na druhé kabely pod napětím. Možná jste přikládali
nesprávnou měřící plochu :-)

S pozdravem,

--
  Aleš Filip