Lokalizace polohy kabelu

Jiri Foldyna jiri.f na avizo.cz
Středa Březen 14 15:33:27 CET 2012

Dne 14.3.2012 15:24, Ales Filip napsal(a):
> Dobrý den,
>
> Já si od kamaráda půjčuju tohle i s vrtačkou, a zatím se mi nestalo, že
> by to něco v panelu nenašlo. Ať drát, nebo železo to najde naprosto bez
> problému. Stačí křížem projet místo, kde chci vrtat, a jsem si jist,
> jestli tam něco je, nebo není.
> http://www.zelenazahrada.eu/index.php?FTM_3-1_Ferm_detektor_kovu&detail=3601

:-)
Tak tohle je jeden z těch dvou vehementů, které jsme v krámě zkoušeli.
Ani mně, ani prodavači se kabel pod omítkou nepodařilo najít, přestože
tam evidentně byl. Kousek omítky byl odpadlý, dokud byl kabel viditelný,
vehement blikal jak o život. Jak se kabel schoval pod omítku, blikat
přestal. Kabel byl CYKYLO, omítky bylo odhadem tak 5mm nad kabelem.
Možná jsem měl kliku na špatný kus, nevím.
Asi zkusím to, to poradil pan Vaiz, s tím rozdílem, že tu spáru
prohrábnu jen ve výšce, kde budu chtít vrtat díry. Sice asi nezjistím,
kudy ten kabel vede, ale aspoň budu vědět, kudy nevede :-)

Díky
JF