Lokalizace polohy kabelu

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Březen 14 15:42:21 CET 2012

SV/DV/KV "transistorák" s feritovou anténou, na konec kabelu připojit
pokud možno neodrušený triakový nebo tyristorový regulátor, na něj zátěž
(topné těleso) a regulaci dát tak napůl...

Pohybem rádia (s předchozím naladěním vrčení) byste měl dokázat ten
kabel najít. Místo rádia by možná šlo použít i sluchátka a cívku s hodně
závity.

Jinak jsou hledače za menší částky, než píšete, a fungují (jeden takový
"3 in 1" mám).

---
Jirka