Raspberry Pi

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Březen 8 22:48:26 CET 2012

 8.3.2012, 22:44:23

5 soucastek koupite u mistniho obchodnika, kterej jich ma na sklade
100ks, popr.  u druheho mistniho obchodnika kterej jich ma 524, popr.
u nejakeho globalniho obchodnika kterej jich ma na sklade 15000ks.
Jenze pro velke serie potrebujete 200k ks, to ma na sklade jen malokdo
nebo nikdo, takze holt je treba pockat, nez to vyrobce vyrobi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz