Raspberry Pi

Čtvrtek Březen 8 21:27:36 CET 2012

Hmmm, prijde mi to cele volake cudne, jde o to, jak maji kalkulovane
naklady - seriovost zda se by mohla byt uzasna, celkem nic na te desce
neni, ale jestli to za pul roku + budu jeste chtit fakt nevim...
Tohle mi proste prijde jako dost nepravdepodobna vymluva, i kdyz
objednavam soucastky pro serii 5ks, jsem peclivejsi...