carnet - zmena nastaveni

DeeJay deejay na email.cz
Středa Březen 7 15:33:05 CET 2012

Tak to jste mi tedy neudelal radost, do úpravy softu se pouštět nebudu - na
to moje umění nestačí. I když asi pro někoho zkušenějšího by asi nebyl až
tak velký problém napsat si nový FW pro prťavý PIC16F505 který nejpíš
všechno (GPS a GSM moduly) obhospodařuje. Takže si ji nechám v šuplíku
kdybych se náhodou někdy učil programovat PICy :-D

Historický kousek, no je z roku 2005, ale stejně pokaždé když se nám nějaká
jednotka pokazí tak nám ji opraví a dostaneme ten stejný typ a ne ten s
RFIDem :-)

DJ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Ondřej Kozumplík
Sent: Wednesday, March 07, 2012 10:02 AM
To: HW-news
Subject: Re: carnet - zmena nastaveni

bohuzel, zakodovani je uz primo v aplikaci jednotky a bez upravy jejiho
softu s tim nejde nic delat. je to jak ochrana klientu, tak ochrana byznysu
carnetu :) ty jednotky nikdy nebyly urcene pro implementaci nekym jinym, nez
samotnym carnetem, takze se nedelala v softu ani zadna skriptovaci vrstva,
ktera by to umoznovala. Mimochodem pokud je to ta varianta bez RFID (8pin
molex), tak uz je to historicky kousek :)

OK