carnet - zmena nastaveni

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Středa Březen 7 10:01:31 CET 2012

bohuzel, zakodovani je uz primo v aplikaci jednotky a bez upravy jejiho
softu s tim nejde nic delat. je to jak ochrana klientu, tak ochrana
byznysu carnetu :) ty jednotky nikdy nebyly urcene pro implementaci
nekym jinym, nez samotnym carnetem, takze se nedelala v softu ani zadna
skriptovaci vrstva, ktera by to umoznovala. Mimochodem pokud je to ta
varianta bez RFID (8pin molex), tak uz je to historicky kousek :)

OK