[OT:] Re: Opet elektroinstalace na aute

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Březen 7 12:42:21 CET 2012


Noooo, ja nevim, ale primrzle sterace jsou pomerne bezny jev - u Land Roveru 
(stari 17 let) jsem proste zkousel, jestli uz se odehraly (a dvakrat za rok 
kupoval gumicky), u Volva 850 (stari 15 let) to zkusim jednou a kdyz 
nesetrou, tak jsou holt jeste prilepene a pockam, az se ofouka okno, totez 
kdysi u preelektrizovane Hondy (kdyz jsem se s ni loucil, bylo ji 12 let). 
Totez u elektrickych oken - proste vyzkousim, jestli uz se da okno otevrit, 
pokud je jeste porad primrzle, tak to proste vyzkousim za chvili znova (v 
aute kourim -pokud nevozim dceru- a skviru v okne mam v kazdem rocnim obdobi 
a u kazdeho auta).

Resit vypinani topeni podle toho, jestli mi jeste bezi motor jsem take 
nemusel nikdy a u niceho - v zime proste dojedu, vytahnu klicek a vsechno 
necham tak, jak jsem to mel po celou jizdu a jak to budu mit pri dalsim 
nastartovani.

Nikdy jsem neresil, jestli takovym jednanim muzu autu ublizit - a take jsem 
(az na oskubane gumicky steracu) timhle zadnemu autu neublizil (a to ani te 
Honde, ktera byla kupodivu ve Francii montovana). Nejak bych predpokladal, 
ze pro tyhle bezne provozni stavy elektronika bude mit nejakou ochranu, jsou 
to stavy, ktere se stavaji naprosto bezne. Ano, kdybych mel Lamborghini 
Diablo, pak bych mozna chapal, ze je to auto mirne choulostive, ale u 
"bezneho spotrebaku"???

Ano, na Volvu mi take nejake veci nefunguji, ale to je s naprostou jistotou 
tim, ze francousti delnici, pracujici pro nemeckeho Bosche, jsou jednak 
cunata, ovsem hlavne jsou cunata ti panove, co to vymysleli u Bosche (na 
Vovoklubu jsem dostal zajimavou odpoved - "podivej se, co vsechno na aute 
mas od Bosche - a to ti odejde. Sezen si to od jineho vyrobce." Bohuzel to 
docela plati.)

Takze nevim, jestli to bude starim, nebo zde casto zminovanymi francouskymi 
delniky (ci v tomto pripade inzenyry). Na to stari bych to ale fakt 
nesvadel, konec koncu to schema, ktere jste tu ukazal, mluvi docela za 
hodne.

Pavel Kutina



----- Original Message ----- 
From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, March 07, 2012 12:17 PM
Subject: Re: Opet elektroinstalace na aute


Nevim mozna mam stesti, ale az doposud s tim autem zadny problem (vazny)
nebyl.
Ty sterace co jsem nedavno opravoval se nestaly samy od sebe - podelal
jsem to ja, ze jsem si nevsiml ze primrzly - to muzete ostatne vyzkouset
(na tech nonfrancouskych) co se stane kdyz je podrzite a setrete.
Tohle vypada opravdu jen na vypadly konektor od regulacniho prvku.

Auto je stare ted uz 11.5 roku - to uz zacinaji mit nektere velmi casto
pouzivane agregaty narok. Vetrak je jednim z tech ktery bezi v podstate
nonstop.

Jinak auto servisuju jednou za rok - oleje, filtry a pak samozrejme
takove veci jako treba rozvodovy remen.

Mel jsem predtim Felicii (rv.2000) a jeste predtim Passata - frekvence
poruch podobneho razeni byla stejna ne-li vetsi nez u Berlinga (a to je
Berlingo vyrazne slozitejsi).

Radek Vicek

Dne 7.3.2012 11:44, Jirka napsal(a):
> To ale nebude tím, že pan Lukesh má auto od soudruhů z NDR, nýbrž tím,
> že pan Vicek má auto od soudruhů z Francie ;-)
>
> Francouzská auta jsou vzhledově hezká, ale tím to tak končí.
>
> Bez flame prosím, nemám potřebu (a tak se nezúčastním), jen sděluji
> zkušenosti různých lidí, co znám blíž i vzdáleně.
>
> ---
> Jirka
>
>> Pocet problemu ktere s autem resi p.Lukes a pocet problemu ktere
>> resite vy, je, alespon podle prispevku v konferenci, dost odlisny.
>>
>> S pozdravem Pavel
>> mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>

_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list na list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list 



Další informace o konferenci Hw-list