Laditelny rezonancni transformator?

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Sobota Březen 3 09:54:12 CET 2012

ono obycajne dost pomoze navzorkovat aj to pipnutie a potom spracovavate
dva signaly z rovnakeho menica/senzora a vela veci tam ostane
nezavislych od driftov lebo vsetko driftuje spolocne (a podobne). Aspon
takto to robievame v nasich aplikaciach.
Nepoznam ale Vase konkretne riesenie takze mozno ma moja uvaha nie je
aplikovatelna.
b.