schema servo driveru yaskawa

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Pátek Březen 2 13:38:40 CET 2012

no menic nie je pripojeny na internet tak ho nemozu z fabriky
deaktivovat za porusenie jednostranne nadiktovanych zmluvnych podmienok.
Jedine ze by zo satelitu zoslali paprsek smrti :-)
V kazdom pripade tieto menice su podla vsetkeho pomerne oblubene v hobby
komunite, tak sa to mozno bude niekomu hodit.
b.